Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква крушка ми трябва за пепелника на 156?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Каква крушка ми трябва за пепелника на 156?

    Здравейте !

    Има ли някой идея каква крушка ми трябва за пепелника ? Защото от както е взета колата крушка там не е имало но искам да сложа че в тъмното тоя пепелник неможе да се оцели...

  • #2
    Твоята крушка е "А" струват от 0,80 ст до 1,20 лв. и в пепелника са 2 една на пепелника и една на запалката, а съм сигурен, че имаш и още изгорели от тези има ги и на централният стоп и по контролните уреди, Аз като си купих колата смених около 10 от тях.
    Attached Files
    Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
    ЕГН:0103041325

    Comment


    • #3
      ...

      Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
      Твоята крушка е "А" струват от 0,80 ст до 1,20 лв. и в пепелника са 2 една на пепелника и една на запалката, а съм сигурен, че имаш и още изгорели от тези има ги и на централният стоп и по контролните уреди, Аз като си купих колата смених около 10 от тях.
      Интересното е че даже крушката я няма и незнаех каква да купя Междодругото като спомена заплака имаш ли си на идея защо запалката като се натисне не влиза на вътре да се загрява пробвах го това дето се пали цигарата от него го сложих в друга алфа работи но иначе не... Мерси се пак че ми каза за крушката

      Comment


      • #4
        За да работи запалката трябва да е на контакт колата, а ако не влиза физически трябва да видиш дали опира в нещо, а и има букси от зад може да са откачени.
        Най добре свали пепелника със запалката, за да смениш 2-те крушки и огледай буксите там, стои на 2 болта.
        Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
        ЕГН:0103041325

        Comment


        • #5
          Изкарай цялата централна конзола, само болчета имаш да отвиваш. Ако извадиш само пепелника после много-трудно се намиста този механизъм който го сваля плавно. Ето една темичка как се сваля конзолата. Успех.
          http://www.alfa156.net/tech/bulbs/fr...solebulbs.html
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Тази тема е много полезна свърши ми работа за да си сменя крушката на една от 3-те врътки за климатика и тн. , ама на колегата за какво му е да разглабя половин интериор като казва, че само пепелника не му свети. Сваля двете винтчета и е ок.
            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
            ЕГН:0103041325

            Comment


            • #7
              Не се сещам, пепелника излизаше ли целия от тези 2 винтчета които казваш? Ако да, значи си прав колега ВИНИЛОВ. Но, ако не излиза, по-добре да не се разглабя механизма на пепелника, защото после много трудно се намиста, та затова предложих варианта за цялата конзола, ако греша се извинявам.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                За пепелника съм сигурен, че няма проблем да се свали от 2-те болтчета излиза заедно със запалката после разкача буксите от зад и е ок, но Аз лично имах проблем с ваденето на крушките много зор излизат, така наречените им фасунги излизат много зор, даже едната крушка я пръснах и като влязоха стъкълца в механизма по който се движи пепелника, те са едни пластмасови зъбчатки, зор видях до като го изчистя и наистина запъваше.
                иначе самият пепелник нали излиза нагоре, за да може да изхвърляш боклуците, след като махнеш тази част мисля, че отдолу е едната крушцица и ако успее да я махне от там може и да не разглабя нищо друго стига да не му пречи, че не му свети ореола покрай запалката, в случай, че не свети де.
                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                ЕГН:0103041325

                Comment


                • #9
                  Да, става да се сменя и без да се сваля пепелника, стига пръстите да не са ти много големи.
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    абе хора на 147-ците свети ли им вътре пепелника, защото и в моя е пълен мрак?
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      На 156-ците свети в пепелника и ореола покрай запалката,т.е. има 2 крушки, на 147-цата трябва да е същото.
                      Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                      ЕГН:0103041325

                      Comment


                      • #12
                        За ореола ми свети, но вътре в пепелника е мрак
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Ето малко снимки на пепелника на 156-ца.
                          Не са много ясни, но горе-долу дават представа, за крушката в пепелника, даже се виждат и двата винта, които трябва да се отвият за да се свали пепелника заедно със запалката.
                          Attached Files
                          Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                          ЕГН:0103041325

                          Comment


                          • #14
                            Крушката в пепелника съм я сменил, но около запалката не свети, къде се слага пустата крушка!
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #15
                              Крушката на запалката е отзад, трябва да се свалят двата винта, излиза пепелника със запалката и после разкачваш каквито кабели има отзад, на букси са, за да можеш да си извадиш пепелника със запалката свободно, след това точно на гърба на запалката има една фасунга, при мен черна кръгла със стърчаща метална пластина опираща някъде на гърба на запалката, до колкото си спомням. Вадиш тази фасунга и вътре е крушката.
                              Фасунгата се вади доста зор, Аз лично я напънах внимателно с отверка и нямаше проблем, по този начин смених и крушката на един приятел.
                              Пробвай първо с пръсти, при теб може да излезе лесно.
                              Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                              ЕГН:0103041325

                              Comment

                              Working...
                              X